Δύο άντρες από τον συνοικισμό του Εργοχωρίου συνέλαβαν το μεσημέρι της Δευτέρας αστυνομικοί του Τμήματος Ασφάλεια Βέροιας για κλοπή καλωδίων χαλκού από εργοστάσιο της περιοχής Αγίου Γεωργίου. Ο πρώτος άντρας μετά από καταδίωξη συνελήφθη σε χωράφι, όπου εγκατέλειψε το ένα όχημα της ληστείας (φωτογραφία). Εν συνεχεία συνελήφθη στο σπίτι του και ο δεύτερος δράστης, το όχημα του οποίου επίσης κατασχέθηκε. Και οι δύο δράστες έχουν ξανααπασχολήσει τις τοπικές αρχές για παρόμοια αδικήματα κλοπής.

Σε εκδήλωση της ΔΕΕΠ ΝΔ, στο Επιμελητήριο Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ, ενημέρωσε φορείς και πολίτες της Ημαθίας, η αν. υπουργός Υγείας, Ειρήνη Αγαπηδάκη
-Επίσκεψη Κινητών Ομάδων σε Φυτειά, Αρκοχώρι και Αγγελοχώρι Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ και την προσπάθεια του Υπουργείου να







