Το τρίγωνο Βενιζέλου-Μητροπόλεως-Εληάς ήταν το σημείο εκκίνησης τα φετινής «Εύηχης Πόλης» από την ΚΕΠΑ Δήμου Βέροιας. Εκεί αντάμωσαν χθες στις 8 το βράδυ οι φιλαρμονικές του Δήμου Βέροιας και Νάουσας υπό τη διεύθυνση των μαέστρων Βαλάντη Κυριακίδη και Κων/νου Φραγκοτσινού αντίστοιχα και παρέλασαν στο κέντρο της πόλης «σημαίνοντας» την παγκόσμια ημέρα μουσικής και την έναρξη των 5νθήμερων πολλαπλών εκδηλώσεων της «Εύηχης» σε όλη την πόλη, τα πάρκα και τις πλατείες. Ακολούθησε Flamenco ole ενώ σήμερα θα δούμε και θα ακούσουμε MARKAB TRIO, Ηλιοδρόμιο και σόλο σαξόφωνο, στον πεζόδρομο της Ιπποκράτους, στη Δημοτική Αγορά και στο Αρχαιολογικό Μουσείο Βέροιας. Καλά να περάσουμε!

Στρατιωτικοί ζητούν ένταξη στα βαρέα και ανθυγιεινά για ειδικές υπηρεσίες
Η Πανελλαδική Ομοσπονδία Ενώσεων Στρατιωτικών (ΠΟΕΣ) καλεί το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας να επεκτείνει την ένταξη στα Βαρέα και Ανθυγιεινά Επαγγέλματα







