Με τα εγγόνια του Αλεξία και Γιώργο τέλεσε την περασμένη Δευτέρα τον αγιασμό των εγκαινίων της εμποροπανήγυρης στον Κοπανό ο παπά-Γιώργης. Με τα δύο παιδιά να ακολουθούν φιλότιμα τα γράμματα και τις μελωδίες του παππού τους. Μια εικόνα που σίγουρα δεν περνά απαρατήρητη. Από αυτές που μόνο στην ελληνική επαρχία είμαστε τυχεροί να βιώνουμε.

Ερημώνει η ύπαιθρος;
Μειώνεται ο μαθητικός πληθυσμός και κάθε χρόνο λιγότερα παιδιά γράφονται στην πρώτη τάξη των δημοτικών σχολείων. Από την δυσοίωνη αυτή







