Εξαιρετικός οικοδεσπότης αποδείχθηκε ο βουλευτής Γιώργος Ουρσουζίδης την περασμένη Κυριακή στη Νέα Λυκογιάννη, σε τραπέζι του θείου του Κώστα σε φίλους και γνωστούς επιχειρηματίες και εμπόρους της περιοχής. Ο κυβερνητικός βουλευτής μόνο… στο στόμα που δεν τάισε τους καλεσμένους, όπως εν ολίγοις φαίνεται και στη φωτογραφία μας. Ή θα ξέρει κάτι περισσότερο για το μέλλον ο Γιώργος ή θα ζητά… δια της πικάντικης σαλάτας άφεση αμαρτιών για τα όσα ψηφίστηκαν τα τελευταία χρόνια στη Βουλή!

Ερημώνει η ύπαιθρος;
Μειώνεται ο μαθητικός πληθυσμός και κάθε χρόνο λιγότερα παιδιά γράφονται στην πρώτη τάξη των δημοτικών σχολείων. Από την δυσοίωνη αυτή







