Κι αυτό το κατάφερε μια εξαίρετη εκπαιδευτικός, ένας αξιόλογος άνθρωπος, η κυρία Άννα Παπαγεωργίου δασκάλα του Β2 του 1ου Δημοτικού Σχολείου Βέροιας.
Οι μαθητές και οι γονείς τους, αποχαιρέτησαν και ευχαρίστησαν την αγαπημένη τους δασκάλα.
Κι αυτό το κατάφερε μια εξαίρετη εκπαιδευτικός, ένας αξιόλογος άνθρωπος, η κυρία Άννα Παπαγεωργίου δασκάλα του Β2 του 1ου Δημοτικού Σχολείου Βέροιας.
Οι μαθητές και οι γονείς τους, αποχαιρέτησαν και ευχαρίστησαν την αγαπημένη τους δασκάλα.

Οι μικροί μαθητές της Ειρηνούπολης απόλαυσαν το ηλιόλουστο πρωινό στην καταπράσινη αυλή τους φυτεύοντας λουλούδια και αρωματικά φυτά στα πολύχρωμα

Οι εκδηλώσεις των «ΛΒ΄ Παυλείων» συνεχίστηκαν το απόγευμα της Τετάρτης, 24ης Ιουνίου, στο Παύλειο Πολιτιστικό Κέντρο στη Βέροια με το χορωδιακό