Η ομάδα Βετεράνων μπάσκετ της Βέροιας ξεκίνησε με ευρεία νίκη επί της Ξάνθης με 75-44 (ημίχρονο 47-18) τη συμμετοχή της στο πανελλήνιο τουρνουά που διεξάγεται στη Λάρισα. Το παιχνίδι ήταν ένας μονόλογος της βεροιώτικης ομάδας, και αυτό αποτυπώνεται στο σκορ του πρώτου δεκαλέπτου (31-12). Η άμυνα ήταν από μπετόν, ο Τυριακίδης με 5/5 τρίποντα στην αρχή “έκοψε” τη διάθεση των αντιπάλων, ο Ιωσηφίδης στην άμυνα έκλεβε μπάλες και δημιουργούσε για τους συμπαίκτες του, Τσακίρης, Γεωργόπουλος, Αχτσής και Σιδηρόπουλος ήταν “βράχοι” στις θέσεις των ψηλών και στις δύο μεριές του γηπέδου και ο Κασάπης μαζί με Μπέρσο, Ιωαννίδη και Καραθανάση ενορχύστρωναν και εκτελούσαν. Κλωνάρας, Εμμανουηλίδης παίζοντας πολλές φορές σε θέση 3 και 4 έδιναν ταχύτητα και μπέρδευαν τους αντιπάλους. Σήμερα Σάββατο “παίζεται” η πρωτιά του ομίλου με αντίπαλο την Αθήνα και με δώρο του αγώνα τη συμμετοχή στον τελικό του τουρνουά.

Παλαιμάχοι Βέροιας: Το ευχαριστήριο για τα Τρίκαλα, το “μπράβο” στον Παπανώτα και οι ευχές σε Μαραγκό – Βεργώνη
Ο Σύλλογος Παλαιμάχων Ποδοσφαιριστών ΓΑΣ & ΠΑΕ Βέροια εκφράζει τις ευχαριστίες του για το φιλικό με την ομάδα των Τρικάλων,







