Την πρόσληψη ενός επικουρικού γιατρού για την καρδιολογική κλινική του νοσοκομείου Νάουσας και τη δέσμευση άμεσης προκήρυξης τριών θέσεων γιατρών για τη στελέχωση της παθολογικής κλινικής, ώστε να εφημερεύει κανονικά, κατάφερε να αποσπάσει από τον υπουργό Υγείας κ. Ξανθό ο δήμαρχος Νάουσας κ. Κουτσογιάννης, κατά την επίσκεψή του στο υπουργείο την Παρασκευή. Σύμφωνα με τον δήμαρχο, ο υπουργός δεσμεύθηκε ταυτοχρόνως για τη σύντμηση των διαδικασιών επαναλειτουργίας της μαιευτικής κλινικής. Οι δύο άντρες, συμφώνησαν τέλος στον τρόπο με τον οποίο το νοσοκομείο Νάουσας θα αποκτήσει σύγχρονο αξονικό τομογράφο.

ΛΒ´ Παύλεια | Με μεγάλη επιτυχία το χορωδιακό φεστιβάλ «ἐν χορδαῖς καί ὀργάνῳ» στη Βέροια
Οι εκδηλώσεις των «ΛΒ΄ Παυλείων» συνεχίστηκαν το απόγευμα της Τετάρτης, 24ης Ιουνίου, στο Παύλειο Πολιτιστικό Κέντρο στη Βέροια με το χορωδιακό







