Τους γονείς και τα παιδιά του Β΄ Παιδικού Σταθμού Νάουσας σχετικά με τη στοματική υγιεινή από την προσχολική ηλικία ενημέρωσε την Πέμπτη ο οδοντίατρος κ. Αναστάσιος Καλώτας, στο πλαίσιο της θεματικής ενότητας “Στοματική Υγιεινή στην Προσχολική Ηλικία”. Ο γιατρός τόνισε τη σημασία της καθημερινής φροντίδας των δοντιών, την αποφυγή κατανάλωσης ανθυγιεινών τροφών, όπως γλυκά, αναψυκτικά, και την κατανάλωση υγιεινών, όπως φρούτα, λαχανικά, γαλακτοκομικά προϊόντα. Τέλος, ακολούθησε συζήτηση με τους γονείς, απαντώντας στις ερωτήσεις που του έθεσαν.

Ίσες αμοιβές για άνδρες και γυναίκες: Τι αλλάζει σε μισθούς, προσλήψεις και δικαιώματα εργαζομένων
Την Παρασκευή 26 Ιουνίου ξεκινά στην Επιτροπή Κοινωνικών Υποθέσεων της Βουλής η συζήτηση του νομοσχεδίου του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, που







