Ανοιχτό κάλεσμα στους ιδιοκτήτες καταστημάτων εστίασης και καφέ-μπαρ που επιθυμούν να συμμετέχουν στη μεγάλη Γιορτή Γαστρονομίας του 2ου Φεστιβάλ Ροδάκινου Βέροιας από 15-18 Ιουνίου απευθύνει ο Τουριστικός Όμιλος Βέροιας. Η πρώτη ενημερωτική συνάντηση θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 10 Μαΐου ώρα 18:30 στην Ελιά (Sala). Παρακαλούνται όσοι ενδιαφέρονται να συνδράμουν στην προσπάθεια ανάδειξης της πόλης και του γαστρονομικού της πλούτου, να παραβρεθούν.

ΛΒ´ Παύλεια | Με μεγάλη επιτυχία το χορωδιακό φεστιβάλ «ἐν χορδαῖς καί ὀργάνῳ» στη Βέροια
Οι εκδηλώσεις των «ΛΒ΄ Παυλείων» συνεχίστηκαν το απόγευμα της Τετάρτης, 24ης Ιουνίου, στο Παύλειο Πολιτιστικό Κέντρο στη Βέροια με το χορωδιακό







