Το έργο ενεργειακής αναβάθμισης στο κλειστό Δημοτικό Κολυμβητήριο επιθεώρησε την Τετάρτη ο αντιδήμαρχος Στέλιος Δάγγας. Η σημαντική παρέμβαση ολοκληρώνεται και μπαίνει σε λειτουργία πολύ σύντομα. Περιλαμβάνει τοποθέτηση ηλιακών συλλεκτών 25 τ.μ. στην οροφή του κολυμβητηρίου, με στόχο την εξοικονόμηση ενέργειας 30% και τη θεαματική μείωση των λειτουργικών εξόδων του. Το συγκεκριμένο έργο είχε προϋπολογισμό 45.000 ευρώ και σύμφωνα με το δελτίο τύπου θα αποσβεστεί μέσα στον πρώτο χρόνο.

ΛΒ´ Παύλεια | Με μεγάλη επιτυχία το χορωδιακό φεστιβάλ «ἐν χορδαῖς καί ὀργάνῳ» στη Βέροια
Οι εκδηλώσεις των «ΛΒ΄ Παυλείων» συνεχίστηκαν το απόγευμα της Τετάρτης, 24ης Ιουνίου, στο Παύλειο Πολιτιστικό Κέντρο στη Βέροια με το χορωδιακό







