Πρόγραμμα εκδηλώσεων της Ημαθίας
[ditty id=231425 category="h-thesh-tou-laou"]

Απ. Βεσυρόπουλος στον ΣΕΒΕ: Ανάκαμψη μόνο μέσα από ενίσχυση της επιχειρηματικότητας, αύξησης των επενδύσεων και των εξαγωγών

Ενημέρωση και ανταλλαγή απόψεων για τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο εξαγωγικός τομέας της χώρας, αλλά και τις προτάσεις αλλαγών στο φορολογικό πλαίσιο που διέπει τις εξαγωγές, πραγματοποιήθηκε στη συνεδρίαση του Δ.Σ. του Συνδέσμου Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος (Σ.Ε.Β.Ε.), όπου συμμετείχε ο αν. τομεάρχης Οικονομικών της Νέας Δημοκρατίας, Βουλευτής Απόστολος Βεσυρόπουλος, μετά από πρόσκληση του Συνδέσμου.

Σε δήλωση του μετά τη συνάντηση, ο κ. Βεσυρόπουλος, ανέφερε τα εξής:

«Συζητήσαμε σε πολύ καλό κλίμα. Είναι δεδομένες οι ανησυχίες των ανθρώπων της αγοράς, αυτών που αποτελούν τη δημιουργική Ελλάδα, την Ελλάδα που παράγει και εξάγει. Η εξαγωγική δραστηριότητα της οικονομίας μας είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την έννοια της εξωστρέφειας. Η παρουσία μας εδώ σηματοδοτεί τη θέληση και την αποφασιστικότητά μας να διαμορφώσουμε όλοι μαζί μια ρεαλιστική, συνθετική και συνεκτική πρόταση για την ενίσχυση της εξαγωγικής δραστηριότητας. Η πρόταση αυτή έχει ως δομικούς άξονες: την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας, τη μείωση των φορολογικών επιβαρύνσεων, την ισότιμη και αδιαπραγμάτευτη συμμετοχή της χώρας μας στην ευρωπαϊκή οικογένεια, αφού το 56% των εξαγωγών μας γίνονται προς τις χώρες-μέλη της Ε.Ε.. Είναι δεδομένο ότι ανάκαμψη της πραγματικής οικονομίας μπορεί να υπάρξει μόνο μέσα από την ενίσχυση της επιχειρηματικότητας, την αύξηση των επενδύσεων και των εξαγωγών, που κατ’ επέκταση θα δημιουργήσουν νέες θέσεις εργασίας.» 

Κοινοποίηση της ανάρτησης:

Σχετικές αναρτήσεις

ΛΒ´ Παύλεια | Με μεγάλη επιτυχία το χορωδιακό φεστιβάλ «ἐν χορδαῖς καί ὀργάνῳ» στη Βέροια

Οι εκδηλώσεις των «ΛΒ΄  Παυλείων» συνεχίστηκαν το απόγευμα της Τετάρτης, 24ης Ιουνίου, στο Παύλειο Πολιτιστικό Κέντρο στη Βέροια με το χορωδιακό

Διαβάστε περισσότερα »

Διανομή στους ωφελούμενους του Κοινωνικού Παντοπωλείου Αλεξάνδρειας στις 26 και 29 Ιουνίου

Το Κοινωνικό Παντοπωλείο του Τμήματος Κοινωνικής Πολιτικής και Προστασίας της Υγείας του Δήμου Αλεξάνδρειας, θα πραγματοποιήσει τη μηνιαία διανομή τροφίμων,

Διαβάστε περισσότερα »

Ιστορικό

[pmpro_login redirect="/account/"]