Σημαντικό έργο εκτέλεσαν με απόλυτο συντονισμό και αγαστή συνεργασία ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του Νηπιαγωγείου Αγγελοχωρίου με τον δήμο Νάουσας και με τη βοήθεια εθελοντών. Μόλις άνοιξε ο καιρός πριν λίγες μέρες, προχώρησαν σε εργασίες συντήρησης και επισκευών σε όλους τους χώρους του Νηπιαγωγείου, με τα νήπια να απολαμβάνουν ήδη το εξαιρετικό τελικό αποτέλεσμα.

Την Παρασκευή 26 Ιουνίου ενημερωτική ημερίδα του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας Νάουσας
Το Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας Νάουσας σας προσκαλεί σε μια ανοιχτή εκδήλωση – ενημερωτική ημερίδα που θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 26





