Κλιμάκιο των Ανεξάρτητων Ελλήνων περιοδεύει από χθες στην Κεντρική Μακεδονία, με τον νέο γραμματέα οργανωτικού του κόμματος, τον πρόεδρο της Νεολαίας και την εκπρόσωπο Τύπου, Ημαθιώτισσα, Μανταλένα Παπαδοπούλου. Η περιοδεία ξεκίνησε από Πιερία και αύριο Σάββατο το κλιμάκιο των ΑΝ.ΕΛ θα επισκεφθεί την Ημαθία, όπου θα έχει επαφές με τοπικά στελέχη και στις 6.30 μ.μ. στην «Εληά» θα δώσουν συνέντευξη Τύπου. Η περιοδεία αφορά την αναδιάρθρωση του Κινήματος με τις εντολές που δόθηκαν από το Συνέδριο και την καταγραφή των τοπικών προβλημάτων σε κάθε νομό.

Με «κύματα ονείρων» ολοκληρώθηκε η καλοκαιρινή παράσταση ρυθμικής γυμναστικής στη Βέροια
Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε χθες, Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026, στο Φιλίππειο Γυμναστήριο Βέροιας η ετήσια καλοκαιρινή παράσταση του Αθλητικού Ομίλου







