Στόχος ληστών έγινε για ακόμα μία φορά έγινε ο ΟΣΕ στο Πλατύ. Λίγο μετά τις 3 τα ξημερώματα της Κυριακής πέντε άγνωστοι δράστες με καλυμμένα τα πρόσωπά τους, έδεσαν και ακινητοποίησαν τον υπάλληλο ιδιωτικής εταιρείας φύλαξης του σταθμού και αφαίρεσαν ένα χρηματοκιβώτιο που περιείχε 29 ευρώ. Επιπλέον, αφαίρεσαν 200 ευρώ από τον υπάλληλο και δύο κινητά τηλέφωνα. Το χρηματοκιβώτιο εντοπίσθηκε παραβιασμένο σε αγροτική περιοχή του Κιλκίς.

Δήλωση Δημάρχου Ηρωικής Πόλεως Νάουσας Νίκου Κουτσογιάννη για την ανακοίνωση των βαθμολογιών των Πανελλαδικών Εξετάσεων
«Με αφορμή την ανακοίνωση των βαθμολογιών των Πανελλαδικών Εξετάσεων, θα ήθελα να συγχαρώ θερμά όλες τις μαθήτριες και όλους τους







