Μιλώντας για την αναγκαιότητα της ενεργειακής αναβάθμισης νοσοκομείων του ΕΣΥ, μέσω του ΕΣΠΑ και του Ταμείου Ανάκαμψης, ο υπουργός Υγείας, Θάνος Πλεύρης, ανέφερε ως ενδεικτικό παράδειγμα ότι νοσοκομείο στη Θεσσαλονίκη έλαβε λογαριασμό ηλεκτρικού ρεύματος, ύψους 500.000 ευρώ τον Ιανουάριο, από 200.000 ευρώ τον περασμένο Δεκέμβριο. Τρελά νούμερα δηλαδή και αναρωτιόμαστε απλοϊκά, αν από ένα νοσοκομείο, η ΔΕΗ ή ο όποιος πάροχος ενέργειας, κερδίζει 300.000 το μήνα, πόσα δις μαζεύει από όλους μας; Τι λένε τα αρμόδια υπουργεία γι΄αυτό;

Οσονούπω η αποκατάσταση των ξύλινων δαπέδων στις πεζογέφυρες Θερμοπυλών και Εληάς
Για την ξύλινη γέφυρα του Tριποτάμου, την πεζογέφυρα Θερμοπυλών στη Λαϊκή, έκανε λόγο η δημοτική σύμβουλος Τζένη Ντάγκα, προ ημερησίας,







