Πρόγραμμα εκδηλώσεων της Ημαθίας
[ditty id=231425 category="h-thesh-tou-laou"]

Νέος διοικητής στην Ι Μεραρχία Πεζικού Βέροιας ο υποστράτηγος Γεώργιος Βύνιος

Η Ι Μεραρχία Πεζικού ανακοινώνει ότι την Τρίτη 14 Μαρτίου στις 11:00 π.μ. στο Στρατόπεδο «ΜΑΚΕΔΟΝΟΜΑΧΟΥ ΚΑΠΕΤΑΝ ΑΜΥΝΤΑ», θα πραγματοποιηθεί η τελετή παράδοσης-παραλαβής της Διοίκησης της Ι Μεραρχίας Πεζικού από τον Αντιστράτηγο Χρήστο Σίμο στο νεοτοποθετημένο Διοικητή Υποστράτηγο Γεώργιο Βύνιο. 

Μετά το πέρας της τελετής θα ακολουθήσει μικρή δεξίωση στην Λέσχη της Φρουράς. Η είσοδος για το κοινό θα είναι ελεύθερη. 

Ευχαριστήρια επιστολή  του Χρ. Σίμου

Αλλαγή φρουράς στη Ι. Μεραρχία Πεζικού Βέροιας και ο αποχωρών διοικητής κ. Χρήστος Σίμος (φωτο) με επιστολή του στα τοπικά ΜΜΕ εκφράζει δημόσια τις ευχαριστίες του στις τοπικές αρχές, τους φορείς και τον Μητροπολίτη για την καλή συνεργασία και στήριξη. Στην επιστολή του αναφέρει τα εξής:

Με απόφαση της Στρατιωτικής Ιεραρχίας παραδίδω τα καθήκοντα του Διοικητή της 1ης Μεραρχίας Πεζικού.

Θεωρώ τον εαυτό μου τυχερό και παράλληλα ευτυχή διότι υπηρετώντας στην 1η Μεραρχία Πεζικού γνώρισα σημαντικούς ανθρώπους οι οποίοι με περιέβαλαν με την αγάπη τους και με τίμησαν με την φιλία τους. Ένοιωσα τι θα πει φιλοξενία. Μου δόθηκε η ευκαιρία να γνωρίσω τον πολιτισμό, την κουλτούρα, τα ήθη και τα έθιμα της περιοχής. Θα αναπολώ πάντα την περίοδο που έζησα στη Βέροια.

Αποχωρώντας λοιπόν από τη Διοίκηση της Μεραρχίας θεωρώ ελάχιστη υποχρέωση μου να εκφράσω τις πιο θερμές μου ευχαριστίες στις Αρχές, τους κοινωνικούς φορείς και ενώσεις του τόπου. Ιδιαίτερα θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη κ. Παντελεήμονα, τους εκπροσώπους της Τοπικής Αυτοδιοίκησης αλλά και όλο τον κόσμο της περιοχής και ξεχωριστά της Βέροιας για όλη αυτή τους την αγάπη προς το πρόσωπό μου αλλά και την στήριξη τους προς την 1η Μεραρχία Πεζικού.

Είμαι σίγουρος ότι αυτή η συνεργασία θα συνεχισθεί και με το νέο Διοικητή της Μεραρχίας.

Εύχομαι από καρδιάς ο Θεός να χαρίζει υγεία, δύναμη και εκπλήρωση κάθε ποθητού σε όλους.         

Αντιστράτηγος Χρήστος Σίμος

Διοικητής Ι ΜΠ»

Κοινοποίηση της ανάρτησης:

Σχετικές αναρτήσεις

ΛΒ´ Παύλεια | Με μεγάλη επιτυχία το χορωδιακό φεστιβάλ «ἐν χορδαῖς καί ὀργάνῳ» στη Βέροια

Οι εκδηλώσεις των «ΛΒ΄  Παυλείων» συνεχίστηκαν το απόγευμα της Τετάρτης, 24ης Ιουνίου, στο Παύλειο Πολιτιστικό Κέντρο στη Βέροια με το χορωδιακό

Διαβάστε περισσότερα »

Διανομή στους ωφελούμενους του Κοινωνικού Παντοπωλείου Αλεξάνδρειας στις 26 και 29 Ιουνίου

Το Κοινωνικό Παντοπωλείο του Τμήματος Κοινωνικής Πολιτικής και Προστασίας της Υγείας του Δήμου Αλεξάνδρειας, θα πραγματοποιήσει τη μηνιαία διανομή τροφίμων,

Διαβάστε περισσότερα »

Ιστορικό

[pmpro_login redirect="/account/"]