Το καινοτόμο και βραβευμένο σχέδιο για την αξιοποίηση του δικτύου ύδρευσης και εν γένει των υδάτων του δήμου Νάουσας για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας και την επίτευξη πόρων για τον δήμο, παρουσιάζεται την Πέμπτη στις 11 το πρωί στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο στις Βρυξέλλες! Η παρουσίαση θα γίνει από τον δήμαρχο Νίκο Κουτσογιάννη, ενώ στην αποστολή συμμετέχουν ο πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου Γιάννης Παρθενόπουλος και ο ειδικός συνεργάτης του δημάρχου Σπύρος Βλάχος.

Το Σάββατο 4 Ιουλίου Εκδηλώσεις μνήμης για την Κυπριακή Τραγωδία
Με αφορμή την συμπλήρωση 52 ετών από το Προδοτικό Πραξικόπημα και την Τουρκική εισβολή και στο πλαίσιο διοργάνωσης Πανελλαδικών Εκδηλώσεων







