Το καθιερωμένο πλέον εθιμοτυπικό ”τσίκνισμα” έγινε την Τσικνοπέμπτη στον αύλειο χώρο του Παιδικού Σταθμού Αγγελοχωρίου. Τα παιδιά ντυμένα μασκαράδες μαζί με τους γονείς τους διασκέδασαν με ζωντανή παραδοσιακή μουσική. Μικροί και μεγάλοι γεύτηκαν τα νοστιμότατα εδέσματα του Σταθμού και χόρεψαν με την ψυχή τους. Στην αποκριάτικη αυτή εκδήλωση παρευρέθησαν ο αντιπρόεδρος του Νομικού Προσώπου Αθανάσιος Παντζαρτζιδης, ο πρόεδρος του Αγγελοχωρίου Ευθύμης Σπαθόπουλος,ο τέως δήμαρχος Ειρηνούπολης Μωυσής Μωυσίδης, καθώς και πλήθος γονέων και συγγενών των νηπίων. Σε όλα τα παιδιά μοιράστηκαν αποκριάτικοι κλόουν που κατασκεύασαν τα ίδια με ανακυκλώσιμα υλικά.

Για την ενίσχυση των αθλητριών του συλλόγου ΑΠΣ ΒΕΡΟΗ Βέροιας η συναυλία των αδελφών Τσαχουρίδη
Μια ξεχωριστή μουσική βραδιά με έντονο κοινωνικό και αθλητικό χαρακτήρα διοργανώνει ο Αθλητικός Πολιτιστικός Σύλλογος ΒΕΡΟΗ Βέροιας. Η συναυλία θα





