Τη βασιλόπιτα του νέου έτους έκοψε την Κυριακή ο Σύλλογος Προσκυνητών Αγίου Όρους Αλεξάνδρειας και Περιχώρων στο κτήμα ‘Πράσινος Κήπος’. Απευθυνόμενος στα μέλη και τους φίλους του συλλόγου ο πρόεδρος κ. Γιώργος Μαυρόπουλος ευχήθηκε καλή χρονιά και ό,τι το καλύτερο. Στους τυχερούς που κέρδισαν τα δύο φλουριά ο υπεύθυνος επικοινωνίας του συλλόγου κ. Στέλιος Γρηγορόπουλος προσέφερε δύο εικόνες.

Για την ενίσχυση των αθλητριών του συλλόγου ΑΠΣ ΒΕΡΟΗ Βέροιας η συναυλία των αδελφών Τσαχουρίδη
Μια ξεχωριστή μουσική βραδιά με έντονο κοινωνικό και αθλητικό χαρακτήρα διοργανώνει ο Αθλητικός Πολιτιστικός Σύλλογος ΒΕΡΟΗ Βέροιας. Η συναυλία θα





