Μέσα σε ένα άριστο κλίμα φιλοξενίας η Αλεξάνδρεια υποδέχτηκε την Τετάρτη τα προσφυγόπουλα στα σχολεία της. Παρουσία του διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ημαθίας Διονύση Διαμαντόπουλου και εκπαιδευτικών, τα περίπου πενήντα προσφυγόπουλα έφθασαν στο 4ο και 5ο δημοτικό, όπου πολίτες της πόλης και μικρά παιδιά τούς υποδέχτηκαν κρατώντας πανό που τους καλωσόριζαν και μοιράζοντας καραμέλες. Στη συνέχεια τα προσφυγόπουλα οδηγήθηκαν στις αίθουσες όπου άρχισε η εκπαίδευσή τους.

Το Σάββατο 4 Ιουλίου Εκδηλώσεις μνήμης για την Κυπριακή Τραγωδία
Με αφορμή την συμπλήρωση 52 ετών από το Προδοτικό Πραξικόπημα και την Τουρκική εισβολή και στο πλαίσιο διοργάνωσης Πανελλαδικών Εκδηλώσεων







