Η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ημαθίας έκοψε την Παρασκευή 27 του μήνα τη βασιλόπιττα στα γραφεία της. Η Διευθύντρια Αναστασία Μαυρίδου ευχήθηκε στους υπαλλήλους προσωπική και οικογενειακή ευτυχία, καλή συνεργασία και συνεχή βελτίωση των υπηρεσιών προς τους πολίτες και τους εκπαιδευτικούς. Ακολούθησε δεξίωση με την παρουσία όλων των υπαλλήλων της Διεύθυνσης μέσα σε χαρούμενο και εορταστικό κλίμα.

Το φαρμακείο Ελισάβετ Καλοκύρη γιορτάζει έναν χρόνο λειτουργίας με μια μεγάλη επετειακή εκδήλωση
Έναν χρόνο λειτουργίας συμπληρώνει το φαρμακείο Ελισάβετ Καλοκύρη στην Ελ. Βενιζέλου 28 Βέροια . Το γιορτάζει μαζί με τους πελάτες





