Οργανώνονται σιγά σιγά στη διασταύρωση της Νάουσας οι διαμαρτυρόμενοι παραγωγοί του αγροτικού συλλόγου ΄Μαρίνος Αντύπας΄. Λιγότεροι τη Δευτέρα, πρώτη μέρα της κινητοποίησης, περισσότεροι την Τρίτη, ακόμη πιο πολλοί -ελπίζουν οι ίδιοι- τις επόμενες μέρες. Με την απαραίτητη ξυλεία λόγω του κρύου (που θα κορυφωθεί ξανά με αρνητικές θερμοκρασίες την ερχόμενη εβδομάδα), αλλά και τις αναγκαίες και πάντα χρήσιμες υποστηρικτικές κατασκευές. Σε οργασμό εργασίας βρήκαμε εμείς το μεσημέρι της Τρίτης του αγρότες του ΄Μαρίνου Αντύπα΄, αποφασισμένους να πάνε μακριά τη βαλίτσα, όπως μας είπαν.

ΛΒ´ Παύλεια | Με μεγάλη επιτυχία το χορωδιακό φεστιβάλ «ἐν χορδαῖς καί ὀργάνῳ» στη Βέροια
Οι εκδηλώσεις των «ΛΒ΄ Παυλείων» συνεχίστηκαν το απόγευμα της Τετάρτης, 24ης Ιουνίου, στο Παύλειο Πολιτιστικό Κέντρο στη Βέροια με το χορωδιακό







