Την πίτα του 2017 έκοψε χθες Παρασκευή 20 Ιανουαρίου το διοικητικό προσωπικό της Διεύθυνσης Α/θμιας Εκπαίδευσης Ημαθίας στα γραφεία τους. «Υγεία, δύναμη, προσωπική και οικογενειακή ευτυχία και κάθε επιτυχία» ευχήθηκε ο Διευθυντής Εκπαίδευσης κ. Διαμαντόπουλος, ενώ το φλουρί «έπεσε» στην υπεύθυνη του γραφείου Γραμματείας-Πρωτοκόλλου Βαρβάρα Παναγιωτίδου.

ΛΒ´ Παύλεια | Με μεγάλη επιτυχία το χορωδιακό φεστιβάλ «ἐν χορδαῖς καί ὀργάνῳ» στη Βέροια
Οι εκδηλώσεις των «ΛΒ΄ Παυλείων» συνεχίστηκαν το απόγευμα της Τετάρτης, 24ης Ιουνίου, στο Παύλειο Πολιτιστικό Κέντρο στη Βέροια με το χορωδιακό







