Πρόγραμμα εκδηλώσεων της Ημαθίας
[ditty id=231425 category="h-thesh-tou-laou"]

Συνάντηση στο δημαρχείο Αλεξάνδρειας για την έναρξη των μαθημάτων από Δευτέρα

Η αντιμετώπιση των προβλημάτων και η προετοιμασία των σχολικών μονάδων του δήμου Αλεξάνδρειας για την επαναλειτουργία τους από τη Δευτέρα 16 Ιανουαρίου ήταν το αντικείμενο συνάντησης που συγκάλεσε ο δήμαρχος Αλεξάνδρειας Παναγιώτης Γκυρίνης. Πήραν μέρος: ο αντιδήμαρχος Παιδείας Πολιτισμού και Αθλητισμού Νίκος Σαρακατσιάνος και οι πρόεδροι των Σχολικών Επιτροπών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μόσχος Κυτούδης και Δημήτρης Συρόπουλος.

 

Κοινοποίηση της ανάρτησης:

Σχετικές αναρτήσεις

Θα επανέλθει σε επόμενη συνεδρίαση η εκμίσθωση του πάρκινγκ στην Πλατεία Δημαρχείου, μετά την τοποθέτηση των εργαζομένων

Ένα από τα 7 έκτακτα θέματα που μπήκαν στο δημοτικό συμβούλιο της Δευτέρας, ήταν η έγκριση της διαδικασίας εκμίσθωσης του

Διαβάστε περισσότερα »

Ιστορικό

[pmpro_login redirect="/account/"]