Πρόγραμμα εκδηλώσεων της Ημαθίας
[ditty id=231425 category="h-thesh-tou-laou"]

Σε χθεσινό σχόλιο του «Λαού» απαντάει ο κ. Καραμπατζός

Απάντηση σε σχόλιό των «λαικών μας»  με τίτλο «δύο χρόνια χωρίς αγωγή για τον Δήμο» που δημοσιεύτηκε στο φύλλο της Πέμπτης 22 Δεκεμβρίου, έστειλε ο τέως δήμαρχος Νάουσας και επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας του δημοτικού συμβουλίου Τάσος Καραμπατζός. 

Στην απάντησή του αναφέρει:

«Κύριε Διευθυντά. Διαβάσαμε στο χθεσινό σας σχόλιο και ανάρτησή, για τη δήλωση του κ. Κουτσογιάννη ότι καμία αγωγή δεν έχει κατατεθεί επί διοικήσεώς του κατά του Δήμου Νάουσας. Δεν είναι η πρώτη φορά που ο κ. Κουτσογιάννης κρύβει την αλήθεια. Γνωρίζει πολύ καλά ο ίδιος, αφού αυτός παρέλαβε το σχετικό δικόγραφο στις 19-12-2016, με την οποία ήδη τρείς υδρονομείς που εργάσθηκαν το καλοκαίρι του 2015 μετά από πρόσληψη του Δήμου Νάουσας (άραγε με ποιο ακριβώς τρόπο και με ποιο προγραμματισμό;) κατέθεσαν στο Ειρηνοδικείο Νάουσας προ ημερών, αγωγή  κατά του Δήμου και ζητούν να πληρωθούν επειδή ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΠΛΗΡΩΣΕ. Η διάψευση  λοιπόν ήρθε, και μάλιστα ΑΜΕΣΑ. Και δυστυχώς, ακολουθούν και πολλές άλλες λόγω κακοδιοίκησης. Περιττεύει επομένως  να αναλύσουμε και πάλι, ότι  οι υποσχέσεις, οι αναλήθειες, οι εγωισμοί και η αλαζονεία, ζουν και βασιλεύουν. Αλλά μέχρι πότε όμως;

Καλές γιορτές σε όλο τον κόσμο. Τάσος Καραμπατζός».

Σ.σ.: Δημοσιεύουμε την απάντηση του κ. Καραμπατζού, επισημαίνουμε ωστόσο ότι το σχόλιο γράφτηκε  με αφορμή την συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου Νάουσας από όπου και προέκυψε το σχόλιο. Η συνεδρίαση έγινε τη Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου, πράγμα που σημαίνει ότι ο σχολιασμός, προηγήθηκε του δικόγραφου που αναφέρει οκ. Καραμπατζός για τις 19 Δεκεμβρίου…

Κοινοποίηση της ανάρτησης:

Σχετικές αναρτήσεις

«Τζαρτζαρίστηκαν» Καλλίστρατος και Κορωνάς με αφορμή την παιδική στο ΔΑΚ Μακροχωρίου

Κατά την διάρκεια της συζήτησης των προ ημερησίας θεμάτων, στην χθεσινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Βέροιας και μόλις πήρε τον

Διαβάστε περισσότερα »

Ιστορικό

[pmpro_login redirect="/account/"]