Αίσθηση προκάλεσε η αναφορά του δημάρχου Νίκου Κουτσογιάννη στην πρόσφατη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου, αναφορικά με τις αγωγές σε βάρος του δήμου. Ο δήμαρχος ανέφερε ότι στα χρόνια της δικής του θητείας δεν υπάρχει καμία αγωγή σε βάρος του δήμου! Αν σκεφτεί κανείς ότι στο θέμα του ισολογισμού του 2015 υπήρχαν αγωγές για πληρωμές εργαζομένων από 10ετίας-15ετίας και βάλε, σημαντικών ποσών που επιβάρυναν σημαντικά τον ισολογισμό, το ότι εδώ και 2 και πλέον χρόνια δεν υπάρχει καμία αγωγή, ασφαλώς είναι μια σημαντική εξέλιξη. Μακάρι να συνεχιστεί έτσι.

«Τζαρτζαρίστηκαν» Καλλίστρατος και Κορωνάς με αφορμή την παιδική στο ΔΑΚ Μακροχωρίου
Κατά την διάρκεια της συζήτησης των προ ημερησίας θεμάτων, στην χθεσινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Βέροιας και μόλις πήρε τον







