Με σύνθημα “γνωρίζουμε τον κόσμο με τον πιο γλυκό τρόπο, μέσα από παραδοσιακά γλυκά και γεύσεις αιώνων”, ξεκίνησε χθες το βράδυ το ταξίδι στον κόσμο για την ΚΕΠΑ, τους συμμετέχοντες και συμμετέχουσες του “Γλυκού σπιτιού” στο αρχοντικό Σαράφογλου. Σκανδιναβία, Γαλλία, Μεξικό, Ισπανία και τέλος Γερμανία, θα είναι φέτος οι σταθμοί. Ωραία ταξίδια… και εις άλλα ΚΕΠΑ!

Για την ενίσχυση των αθλητριών του συλλόγου ΑΠΣ ΒΕΡΟΗ Βέροιας η συναυλία των αδελφών Τσαχουρίδη
Μια ξεχωριστή μουσική βραδιά με έντονο κοινωνικό και αθλητικό χαρακτήρα διοργανώνει ο Αθλητικός Πολιτιστικός Σύλλογος ΒΕΡΟΗ Βέροιας. Η συναυλία θα





