Την Εικόνα της Παναγίας Παναχράντου και την Τίμια Κάρα του Αγίου Μεγαλομάρτυρος Παντελεήμονος, από την Ιερά Μονή Παναχράντου της Άνδρου, υποδέχθηκε η Ιερά Μητρόπολης Βεροίας, Ναούσης και Καμπανίας, χθες, Παρασκευή το απόγευμα στον Μητροπολιτικό Ναό, παρουσία και της Φιλαρμονικής του Δήμου. Για τις ανάγκες της τελετής η οδός Μητροπόλεως έκλεισε για κάποια ώρα και έγινε εκτροπή της κυκλοφορίας. Η Τίμια Κάρα και η Εικόνα θα παραμείνουν στην Μητρόπολη μέχρι τη Δευτέρα 21 Νοεμβρίου.

ΛΒ´ Παύλεια | Με μεγάλη επιτυχία το χορωδιακό φεστιβάλ «ἐν χορδαῖς καί ὀργάνῳ» στη Βέροια
Οι εκδηλώσεις των «ΛΒ΄ Παυλείων» συνεχίστηκαν το απόγευμα της Τετάρτης, 24ης Ιουνίου, στο Παύλειο Πολιτιστικό Κέντρο στη Βέροια με το χορωδιακό







