Συνάντηση με θέμα επικείμενη συνεργασία της ΕΡΤ με την ΚΕΠΑ του δήμου Βέροιας πραγματοποιήθηκε την Τρίτη στο Ραδιομέγαρο της ΕΡΤ στην Αθήνα, και συγκεκριμένα στο γραφείο του Δ/ντος Συμβούλου Λάμπη Ταγματάρχη. Στη συζήτηση παρευρέθηκε ο Δ/ντης των Μουσικών Συνόλων της ΕΡΤ Τάσος Συμεωνίδης, ενώ από την πλευρά της ΚΕΠΑ παραβρέθηκαν ο Δ/ντης Γιάννης Καμπούρης και η υπεύθυνη προγραμματισμού Νάνα Καραγιαννίδου. Αποτέλεσμα της συνάντησης (και των επαφών που προηγήθηκαν τον τελευταίο μήνα) είναι η διαμόρφωση του πλαισίου συνεργασίας των δύο φορέων σε ορίζοντα τριετίας. Τις επόμενες μέρες θα οριστικοποιηθεί η συμφωνία με την υπογραφή συμφώνου συνεργασίας.

Την Παρασκευή 26 Ιουνίου ενημερωτική ημερίδα του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας Νάουσας
Το Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας Νάουσας σας προσκαλεί σε μια ανοιχτή εκδήλωση – ενημερωτική ημερίδα που θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 26





