Με αφορμή την παρέμβαση του δήμου στο τοιχίο του εγκαταλειμμένου οικήματος της οδού Αφροδίτης, σημειώνουμε ότι η δημιουργία σχολείων και η αυξημένη κυκλοφορία επί της οδού κάνει πλέον επιτακτική την ανάγκη για διάνοιξή της. Όχι ότι πριν δεν υπήρχε ανάγκη, αλλά πλέον οι διερχόμενοι μαθητές είναι πάρα πολλοί και ο κίνδυνος πολλαπλάσιος.

Για αλλαγή Προεδρείου, η επόμενη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου
Για την Τετάρτη 1 Ιουλίου, κατά πάσα πιθανότητα, θα συνεδριάσει και πάλι το δημοτικό Συμβούλιο Βέροιας με θέμα την εκλογή







