Διεξοδική συζήτηση και αναφορά στα προβλήματα των υγειονομικών μονάδων του νομού Ημαθίας, κυρίως της υποστελέχωσης σε έμψυχο δυναμικό, πραγματοποιήθηκε στη διάρκεια της συνάντησης του δ.σ. του Ιατρικού Συλλόγου Ημαθίας με τον νέο διοικητή του νοσοκομείου Ημαθίας Τάκη Μαυρογιώργο. Η συνάντηση έγινε σε θερμό και εγκάρδιο κλίμα, καθώς ο νέος διοικητής είναι γνώστης των θεμάτων υγείας του νομού μας, όντας και ο ίδιος υγειονομικός που έχει υπηρετήσει επί μακρόν στο σύστημα υγείας. Το δ.σ. του Ιατρικού ενημέρωσε τον διοικητή ότι θα είναι αρωγός του στην κοινή προσπάθεια επίλυσης των προβλημάτων.

Ίσες αμοιβές για άνδρες και γυναίκες: Τι αλλάζει σε μισθούς, προσλήψεις και δικαιώματα εργαζομένων
Την Παρασκευή 26 Ιουνίου ξεκινά στην Επιτροπή Κοινωνικών Υποθέσεων της Βουλής η συζήτηση του νομοσχεδίου του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, που







