Mε τη μουσική, τη ζωντάνια, το κέφι και τη διάθεση των ONIRAMAγιορτάζει την επιστροφή των μαθητών στο σχολείο και την έναρξη της νέας χρονιάς ο δήμος Νάουσας. Όλα είναι έτοιμα για την κυριακάτικη πολυαναμενόμενη συναυλία, με πληροφορίες για κόσμο που θα επισκεφθεί την πόλη από όλη την περιοχή. Η συναυλία θα δοθεί στο δημοτικό πάρκο και είναι δωρεάν. “Στο πλαίσιο της πολιτικής μας για στήριξη της νεότητας, αλλά και της οικογένειας” όπως αναφέρει σε δηλώσεις του ο δήμαρχος Νίκος Κουτσογιάννης, προαναγγέλλοντας και την ανακοίνωση μιας ακόμη πρωτοπόρας δράσης του δήμου στην έναρξη της συναυλίας!

Για την ενίσχυση των αθλητριών του συλλόγου ΑΠΣ ΒΕΡΟΗ Βέροιας η συναυλία των αδελφών Τσαχουρίδη
Μια ξεχωριστή μουσική βραδιά με έντονο κοινωνικό και αθλητικό χαρακτήρα διοργανώνει ο Αθλητικός Πολιτιστικός Σύλλογος ΒΕΡΟΗ Βέροιας. Η συναυλία θα





