Στο 11,3% σε επίπεδο νομού κινήθηκαν τα ποσοστά συμμετοχής στην απεργία των δασκάλων σήμερα Πέμπτη. Λιγοστός ο κόσμος και στη συγκέντρωση της Πλατείας Δημαρχείου της Βέροιας, με τον πρόεδρο του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ημαθίας Παύλο Τουτουντζίδη να χαρακτηρίζει στον ‘Λαό’ τη συμμετοχή «ούτε ικανοποιητική ούτε απογοητευτική», αφού σε άλλες περιπτώσεις έφτανε στο 8%. «Ο κλάδος μας είναι ο πρώτος που υπέστη την οικονομική εξαθλίωση, γεγονός που δυσκολεύει τη συμμετοχή συναδέλφων σε απεργιακές κινητοποιήσεις», σημείωσε ο κ. Τουτουντζίδης.

Σε εκδήλωση της ΔΕΕΠ ΝΔ, στο Επιμελητήριο Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ, ενημέρωσε φορείς και πολίτες της Ημαθίας, η αν. υπουργός Υγείας, Ειρήνη Αγαπηδάκη
-Επίσκεψη Κινητών Ομάδων σε Φυτειά, Αρκοχώρι και Αγγελοχώρι Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ και την προσπάθεια του Υπουργείου να







