Και τι δεν σκαρφίζονται οι επιτήδειοι για να δράσουν ανενόχλητοι σε κάποιους χώρους. Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες μας, ένας τύπος με πράσινα ρούχα, κάνει τον νοσηλευτή, προφανώς, στο Νοσοκομείο της Βέροιας και έχει ρημάξει κινητά, τσάντες και ότι βρει εύκαιρο από γραφεία και θαλάμους ασθενών. Το φαινόμενο παρατηρείται όλο και πιο συχνά τελευταία και μοιραία το ερώτημα παραπέμπει στο αίσθημα ασφάλειας και στη λειτουργία σεκιούριτι στο Νοσοκομείο, που μάλλον θα πρέπει να δει η νέα διοίκηση…

Παρκάρισμα εκτός του Άλσους Αγίου Νικολάου
Θετική η εικόνα των τελευταίων ημερών στο άλσος Αγίου Νικολάου, ειδικά τα Σαββατοκύριακα, αφού οι κώνοι που τοποθετήθηκαν στον δρόμο







