Αν ήταν μια φορά όμορφο το νέο σχολείο στα Γιοτζαλίκια, φάνταξε πραγματικά με την παρουσία των παιδιών στην τελετή του αγιασμού το πρωί της Δευτέρας. Παρόντες στην τελετή αγιασμού, ο δήμαρχος Κώστας Βοργιαζίδης και οι αντιδήμαρχοι Άρης Λαζαρίδης, Γιώργος Σοφιανίδης και Βασίλης Παπαδόπουλος, η περιφερειακή σύμβουλος Νίκη Καρατζιούλα, η δημοτική σύμβουλος Χριστίνα Γαϊτάνου, η διευθύντρια Β΄βάθμιας Αναστασία Μαυρίδου, εκπαιδευτικοί, μαθητές και γονείς. Πολλά συγχαρητήρια και ευχαριστίες σε όλους όσους συνέβαλαν ώστε το έργο να είναι έτοιμο εξέφρασαν όλοι όσοι χαιρέτησαν, ο δήμαρχος, η περιφερειακή σύμβουλος, η διευθύντρια εκπαίδευσης και ο διευθυντής του σχολείου. Με τον κ. Βοργιαζίδη να δεσμεύεται για την κατά το δυνατόν πιο γρήγορη ολοκλήρωση των έργων πρόσβασης των ΑμΕΑ σε όλους τους χώρους του σχολείου.

ΛΒ´ Παύλεια | Με μεγάλη επιτυχία το χορωδιακό φεστιβάλ «ἐν χορδαῖς καί ὀργάνῳ» στη Βέροια
Οι εκδηλώσεις των «ΛΒ΄ Παυλείων» συνεχίστηκαν το απόγευμα της Τετάρτης, 24ης Ιουνίου, στο Παύλειο Πολιτιστικό Κέντρο στη Βέροια με το χορωδιακό







