Πρωτοφανής σε όγκο ήταν παρά τη βροχή η κινητοποίηση της Νάουσας το πρωί της Τετάρτης με θέμα την υποβάθμιση του νοσοκομείου Νάουσας, ενδεικτική της ανησυχία του κόσμου επί του θέματος. Χιλιάδες λαού συγκεντρώθηκαν στις 8.30 το πρωί έξω από το νοσοκομείο και έκαναν πορεία προς την Πλατεία Καρατάσου, όπου έγιναν οι κεντρικές ομιλίες. Η αγορά της πόλης ήταν κλειστή μέχρι τις 10.30, ενώ δίωρη στάση εργασίας έκαναν εκπρόσωποι εργαζομένων, συλλόγων και φορέων.

Σε εκδήλωση της ΔΕΕΠ ΝΔ, στο Επιμελητήριο Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ, ενημέρωσε φορείς και πολίτες της Ημαθίας, η αν. υπουργός Υγείας, Ειρήνη Αγαπηδάκη
-Επίσκεψη Κινητών Ομάδων σε Φυτειά, Αρκοχώρι και Αγγελοχώρι Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ και την προσπάθεια του Υπουργείου να







