Την πεζοδρόμηση της οδού Βετσοπούλου από το ύψος της συμβολής της με την Αριστοτέλους ως και το ύψος της συμβολής της με την Ταγματάρχου Γεωργούλη, από την Παρασκευή 12 ως και τη Δευτέρα 15 Αυγούστου (8μμ-6πμ) αποφάσισε ο δήμος Αλεξάνδρειας, λόγω του εορτασμού του Ιερού Ναού Κοιμήσεως της Θεοτόκου.

«ΛΒ´ Παύλεια»: Πανηγυρική έναρξη του 32ου Διεθνούς Επιστημονικού Συνεδρίου
Το πρωί της Παρασκευής, 26ης Ιουνίου, στον Χώρο Τεχνών του Δήμου Βεροίας πραγματοποιήθηκε η έναρξη των εργασιών του 32ου Διεθνούς







