Μετά από 45 χρόνια συναντήθηκαν το βράδυ της Τετάρτης 6 Ιουλίου οι συμμαθητές που αποφοίτησαν το 1971 από το Πρακτικό Τμήμα του εξαταξίου Γυμνασίου Αρρένων Βέροιας. Τα χρόνια πέρασαν αλλά οι μνήμες δεν έσβησαν. Και όπως μάθαμε και οι 26 που αντάμωσαν έφυγαν με γεμάτες καρδιές! Άξιζε τον κόπο λοιπόν να έρθουν στη Βέροια και συμμαθητές από Θεσ/νίκη, Αθήνα, Ιταλία ακόμα και Αμερική!

ΛΒ´ Παύλεια | Με μεγάλη επιτυχία το χορωδιακό φεστιβάλ «ἐν χορδαῖς καί ὀργάνῳ» στη Βέροια
Οι εκδηλώσεις των «ΛΒ΄ Παυλείων» συνεχίστηκαν το απόγευμα της Τετάρτης, 24ης Ιουνίου, στο Παύλειο Πολιτιστικό Κέντρο στη Βέροια με το χορωδιακό







