Το χάλκινο μετάλλιο με άλμα στα 6,40 μέτρα κατάκτησε την Κυριακή η Έφη Κολοκυθά του ΓΑΣ Αλεξάνδρειας, στο Βαλκανικό Πρωτάθλημα στίβου ανδρών-γυναικών στο Πιτέστι της Ρουμανίας. Η πρωταθλήτρια του ΓΑΣ Αλεξάνδρειας που “κυνηγάει” το 6.70 όριο για την συμμετοχή της στην Ολυμπιάδα του Ρίο θα έχει την ευκαιρία σε κάποιο ακόμη μήτιγκ να τα καταφέρει.

Παλαιμάχοι Βέροιας: Το ευχαριστήριο για τα Τρίκαλα, το “μπράβο” στον Παπανώτα και οι ευχές σε Μαραγκό – Βεργώνη
Ο Σύλλογος Παλαιμάχων Ποδοσφαιριστών ΓΑΣ & ΠΑΕ Βέροια εκφράζει τις ευχαριστίες του για το φιλικό με την ομάδα των Τρικάλων,







