Τη ροκ πλευρά του νομίσματος της Φιλαρμονικής Ορχήστρας της ΚΕΠΑ απολαύσαμε το βράδυ της Κυριακής στην πλατεία Ωρολογίου, στο πλαίσιο της Εύηχης Πόλης. Μελωδίες των Pink Floyd, Deep Purple, Bon Jovi, Scorpions, Queen και άλλων πολλών αγαπημένων καλλιτεχνών και συγκροτημάτων φιλτραρίστηκαν μέσα από τα όργανα των ταλαντούχων μουσικών και τις εμπνεύσεις του μαέστρου Αντώνη Βιγκάτο, αποδίδοντας στο κοινό μια εκδήλωση ξεχωριστή από τις άλλες και αποδεικνύοντας ότι η μουσική είναι μία.

Για την ενίσχυση των αθλητριών του συλλόγου ΑΠΣ ΒΕΡΟΗ Βέροιας η συναυλία των αδελφών Τσαχουρίδη
Μια ξεχωριστή μουσική βραδιά με έντονο κοινωνικό και αθλητικό χαρακτήρα διοργανώνει ο Αθλητικός Πολιτιστικός Σύλλογος ΒΕΡΟΗ Βέροιας. Η συναυλία θα





