Την Παρασκευή στις 6μμ στο Αθλητικό Κέντρο της ομάδας θα πραγματοποιηθεί η πρώτη συνάντηση των ποδοσφαιριστών της “Βασίλισσας” ενόψει της ερχόμενης αγωνιστικής περιόδου. Οι ποδοσφαιριστές αναμένεται να περάσουν από ιατρικές και εργομετρικές εξετάσεις το Σαββατοκύριακο 25-26/6 και θα πραγματοποιήσουν την πρώτη προπόνηση τη Δευτέρα 27/6 στις 6μμ στο Αθλητικό Κέντρο.

Παλαιμάχοι Βέροιας: Το ευχαριστήριο για τα Τρίκαλα, το “μπράβο” στον Παπανώτα και οι ευχές σε Μαραγκό – Βεργώνη
Ο Σύλλογος Παλαιμάχων Ποδοσφαιριστών ΓΑΣ & ΠΑΕ Βέροια εκφράζει τις ευχαριστίες του για το φιλικό με την ομάδα των Τρικάλων,







