Ενδιαφέρουσα ημερίδα την Κυριακή 29 Μαΐου, στις 11 το πρωί, στον πολυχώρο της Βέτλανς, πραγματοποιεί ο σύλλογος διαβητικών Ημαθίας “Γλυκιά Ισορροπία”. Τους παρευρισκόμενους θα ενημερώσουν οι χειρουργοί-οδοντίατροι κ.κ. Καραγιαννόπουλος Δημήτρης και Κωτσόπουλος Στέργιος με θέμα “Επιπτώσεις του σακχαρώδη διαβήτη στην στοματική υγεία”, ο καρδιολόγος κ. Ελευθέριος Παπαβασιλείου με θέμα “Πρωτογενής και δευτερογενής πρόληψη της στεφανιαίας νόσου στον σακχαρώδη διαβήτη” και η νεφρολόγος κα. Έλενα Ιντζεβίδου με θέμα “Διαβητική νεφροπάθεια”.

ΛΒ´ Παύλεια | Με μεγάλη επιτυχία το χορωδιακό φεστιβάλ «ἐν χορδαῖς καί ὀργάνῳ» στη Βέροια
Οι εκδηλώσεις των «ΛΒ΄ Παυλείων» συνεχίστηκαν το απόγευμα της Τετάρτης, 24ης Ιουνίου, στο Παύλειο Πολιτιστικό Κέντρο στη Βέροια με το χορωδιακό







