Συνάντηση του αντιδημάρχου Παιδείας και Πολιτισμού Γιώργου Σοφιανίδη με τον νεοεκλεγέντα Σύλλογο Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Ημαθίας πραγματοποιήθηκε την Τρίτη. Στη συνάντηση συζητήθηκαν θέματα που αφορούν τους εκπαιδευτικούς αλλά και τις υποδομές των σχολείων της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης της Βέροιας. Ο αντιδήμαρχος ενημέρωσε τον σύλλογο για θέματα που άπτονται της αρμοδιότητάς του και ο πρόεδρος του συλλόγου Παύλος Τουτουντζίδης έθεσε θέματα που αφορούν την εκπαίδευση. Η συζήτηση έγινε σε καλό κλίμα με κοινή υπόσχεση οι συναντήσεις αυτές, οι οποίες είναι εξαιρετικά χρήσιμες, να πραγματοποιούνται σε τακτά χρονικά διαστήματα.

ΛΒ´ Παύλεια | Με μεγάλη επιτυχία το χορωδιακό φεστιβάλ «ἐν χορδαῖς καί ὀργάνῳ» στη Βέροια
Οι εκδηλώσεις των «ΛΒ΄ Παυλείων» συνεχίστηκαν το απόγευμα της Τετάρτης, 24ης Ιουνίου, στο Παύλειο Πολιτιστικό Κέντρο στη Βέροια με το χορωδιακό







