Πάσχα με χρήματα στις τσέπες τους αναμένεται να κάνουν οι αγρότες της Ημαθίας, αφού όπως μας πληροφόρησε ο (πάντα χαμηλών τόνων) βουλευτής Γιώργος Ουρσουζίδης, την Μ.Δευτέρα 25 Απριλίου θα πληρωθούν από τον ΕΛΓΑ για τις περσινές ζημιές στα ροδάκινα, ενώ την ίδια μέρα θα πάρουν την δεύτερη δόση για τις “πράσινες” ενισχύσεις, Επίσης την Μ.Τετάρτη 27 Απριλίου θα καταβληθούν στις συνεταιριστικές μας οργανώσεις και σε όλους τους ιδιώτες που συμμετείχαν με αγροτικά προϊόντα στην επισιτιστική βοήθεια τα οφειλόμενα χρήματα τους. Θετικά τα νέα σε μια ιδιαίτερα δύσκολη περίοδο.

Ο Ανδρέας δεν ήταν εποχή. Ήταν spoiler για το μέλλον
Της Ιωάννας Βαλδήρ Τριάντα χρόνια μετά, ακόμα ψάχνουμε κάποιον που να τον συναντήσει στην κορυφή. Τριάντα χρόνια μετά, το ύψος







