Την παραίτησή τους υπέβαλαν τρία εκτελεστικά μέλη του διοικητικού συμβουλίου της Ελληνικής Βιομηχανίας Ζάχαρης στη συνεδρίαση του δ.σ. του Σαββάτου. Σύμφωνα με το αθηναϊκό – μακεδονικό πρακτορείο ειδήσεων, πρόκειται για τους Γιώργο Λάντζα, Κρίτωνα Τσικλιά και Πέτρο Γιεμιντζή. Επί της ουσίας, το δ.σ. βρίσκεται πλέον, χωρίς εκτελεστικά μέλη, καθώς τα εναπομείναντα μέλη δεν προτίθενται να αναλάβουν τον συγκεκριμένο ρόλο.

ΛΒ´ Παύλεια | Με μεγάλη επιτυχία το χορωδιακό φεστιβάλ «ἐν χορδαῖς καί ὀργάνῳ» στη Βέροια
Οι εκδηλώσεις των «ΛΒ΄ Παυλείων» συνεχίστηκαν το απόγευμα της Τετάρτης, 24ης Ιουνίου, στο Παύλειο Πολιτιστικό Κέντρο στη Βέροια με το χορωδιακό







