Ενθουσιάστηκαν, για μια ακόμη αποκριά, οι επισκέπτες της Νάουσας με το πανέμορφο, παραδοσιακό, σπιτικό της φιλόξενης “νεράιδας” της πόλης, της Μαίρης Φειδάντση. Άνοιξε το σπίτι της η Μαιρούλα και μαζί με την καλή της “γιαγιά” τρατάρισε τους επισκέπτες παραδοσιακό γλυκό και κρασί, όπως κάνει άλλωστε και την περίοδο των Χριστουγέννων και των άλλων γιορτών μας. Αξίζουν συγχαρητήρια στην Μαίρη, η οποία πάντοτε χαμηλών τόνων, δεν θέλει να την φωτογραφήσουμε! Να είναι γερή να αναδεικνύει την φιλόξενη ιστορία της Νάουσας, πολλά ακόμη χρόνια!

Σε εκδήλωση της ΔΕΕΠ ΝΔ, στο Επιμελητήριο Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ, ενημέρωσε φορείς και πολίτες της Ημαθίας, η αν. υπουργός Υγείας, Ειρήνη Αγαπηδάκη
-Επίσκεψη Κινητών Ομάδων σε Φυτειά, Αρκοχώρι και Αγγελοχώρι Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ και την προσπάθεια του Υπουργείου να







