Τον απερχόμενο Διοικητή της 1ης Μεραρχίας Πεζικού, ο οποίος προήχθη στη θέση του Διευθυντή του Α’ Κλάδου του Γ.Ε.Σ., Υποστράτηγο, Αντώνη Νομικό, υποδέχτηκε στο γραφείο του ο Δήμαρχος Βέροιας, Κωνσταντίνος Βοργιαζίδης, το Σάββατο 12 Μαρτίου. Ο Δήμαρχος ευχαρίστησε τον απερχόμενο Διοικητή για την άριστη συνεργασία που είχαν κατά τη διάρκεια της θητείας του στην 1η Μεραρχία Πεζικού, του ευχήθηκε καλή επιτυχία στα νέα του καθήκοντα ενώ του προσέφερε το λεύκωμα της πόλης ως αναμνηστικό από τη θητεία του στη Βέροια.

Σε εκδήλωση της ΔΕΕΠ ΝΔ, στο Επιμελητήριο Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ, ενημέρωσε φορείς και πολίτες της Ημαθίας, η αν. υπουργός Υγείας, Ειρήνη Αγαπηδάκη
-Επίσκεψη Κινητών Ομάδων σε Φυτειά, Αρκοχώρι και Αγγελοχώρι Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ και την προσπάθεια του Υπουργείου να







