Παρά τις άσχημες καιρικές συνθήκες και τη βροχή που δεν έλεγε εδώ και τρεις μέρες να σταματήσει, το καρναβάλι της Μελίκης πραγματοποιήθηκε κανονικά, χωρίς τίποτα να μπορέσει να του στερήσει το κέφι, το γέλιο και την αποκριάτικη διάθεση! Κόσμος από όλη την Ημαθία έφτασε από νωρίς στους κεντρικούς δρόμους της Μελίκης, από όπου θα περνούσε η παρέλαση των αρμάτων και καταχειροκρότησαν τους καρναβαλιστές που και αυτή τη χρονιά έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό για να επιβεβαιώσουν τη φήμη του καρναβαλιού της Μελίκης.

«ΆΛΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΝΑΟΥΣΑΣ»: Πρόσκληση σε ανοιχτή συγκέντρωση για την παραχώρηση των πηγών της Αράπιτσας
Η Δημοτική Πρωτοβουλία «Άλμα για τον Δήμο Νάουσας» καλεί όλους τους πολίτες, τους φορείς, τους αγρότες, τους επαγγελματίες και τη





