Πρόγραμμα εκδηλώσεων της Ημαθίας
[ditty id=231425 category="h-thesh-tou-laou"]

Νέος διοικητής της ΙΜΠ ο Υποστράτηγος Σίμος. Στο ΓΕΣ ο απερχόμενος Μέραρχος Υποστράτηγος Νομικός

Θετικά ήταν τα νέα για την Ημαθία, αφού ο έως τώρα υποδιοικητής της Ιης Μεραρχίας Πεζικού, ο οποίος προήχθη στον βαθμό του Υποστρατήγου, κ.Σίμος Χρήστος (στο δεξί της φωτογραφίας μας), αναλαμβάνει τα καθήκοντα του διοικητή της ιστορικής αυτής Μεραρχίας, που εδρεύει στη Βέροια. Ο έως τώρα Μέραρχος Υποστράτηγος Νομικός Αντώνης (στο αριστερό της φωτογραφίας) γίνεται διευθυντής του Α΄Κλάδου του ΓΕΣ, μια επιτελική θέση ευθύνης που σίγουρα αξίζει ο αγαπητός μας Στρατηγός.Από εμάς οι θερμότερες ευχές θα συνοδεύουν και τους δυο τους στην άσκηση των νέων τους καθηκόντων, με τις ευλογίες του Τριαδικού Θεού. Η τελετή παράδοσης-παραλαβής της ΙΜΠ θα λάβει χώρα στα μέσα της επόμενης βδομάδας.

Κοινοποίηση της ανάρτησης:

Σχετικές αναρτήσεις

Σε εκδήλωση της ΔΕΕΠ ΝΔ, στο Επιμελητήριο Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ, ενημέρωσε φορείς και πολίτες της Ημαθίας, η αν. υπουργός Υγείας, Ειρήνη Αγαπηδάκη

-Επίσκεψη Κινητών Ομάδων σε Φυτειά, Αρκοχώρι και Αγγελοχώρι   Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ και την προσπάθεια του Υπουργείου να

Διαβάστε περισσότερα »

Ιστορικό

[pmpro_login redirect="/account/"]