Όπως κάθε χρόνο έτσι και τη φετινή αποκριά… με σουβλάκια και με χορό κάτω από τους ήχους του ζουρνά… με αποκριάτικες μεταμφιέσεις… με τους χορούς των μικρών αθλητών… ο στίβος της Νάουσας απέδειξε για μία ακόμη φορά ότι είναι μία οικογένεια που ξέρει να διασκεδάζει και να περνάει καλά… Καλή αποκριά και του χρόνου με υγεία!

Παλαιμάχοι Βέροιας: Το ευχαριστήριο για τα Τρίκαλα, το “μπράβο” στον Παπανώτα και οι ευχές σε Μαραγκό – Βεργώνη
Ο Σύλλογος Παλαιμάχων Ποδοσφαιριστών ΓΑΣ & ΠΑΕ Βέροια εκφράζει τις ευχαριστίες του για το φιλικό με την ομάδα των Τρικάλων,







